Måndag...tisdag..onsdag...

Skrivet den i Allmänt
"Måndag rullar på som det ska det går bra nu" Haha ja min fina lilla text. Nej men det var verkligen så. Det var faktiskt inte så segt som det brukar vara och det är jag väldigt glad över. Vi hade ändå prov men jag är inte så nervös för jag trot ändå att det har gått bra. Så en betydligt gladare Molly än förr måndagen. Men jag var grymt trött och var skit nära på att somna. Kanske ltie för lite sömn denna helgen... Men det gör inget för jg upplevde ändå typ bästa kvällen på länge så jag ska abslut inte klaga. Men nu blir det plugg och lite träning tror jag. Så det är som vanligt igen.
Puss<3


Vi hade bild och jag vet inte om jag kan säga att denna är jättebra men ändå det är jag som har gjort det och jag är typ sämst på att måla:)
Elin Wiberg skicka denna bilden idag så otroligt fin. Det är underbart! Kärleken!
Min klumpiga syster... Hahaha!! Lyckat Fannie:)


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0