Kaos!

Skrivet den i Allmänt

Kvällen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Vi tog taxin till Globen och när vi kom fram var det stängt och långa köer. Vi förstod ingenting men sen kommer dom ut och säger att det är inställt. I det tillfället trodde jag först att dom skoja. Men sen började alla gå därifrån. Jag blev sur!! Jag ville så gärna se henne. Men istället åkte vi till en biograf för att titta på Tintin filmen i 3D. När den nästan var slut säger de i högtalarna att vi måste utrymma. Så alla reser sig upp och går ut. När vi kommer ut hör vi sirener och brandbilarna kommer. Vad som hade hänt vet jag inte riktigt för vi gick till Macdonalds och åt istället. Så nu när vi är hemma känns det rätt skönt och just nu vill jag inte ha mer kaos! God natt!




Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0