Happy face!

Skrivet den i Allmänt
Idag har jag haft leendet på läpparna nästan hela dagen. Jag har haft så sjukt roligt och idag kan jag inte påstå att skolan är tråkig. Till och med lektionerna var roliga. Så hoppas det fortsätter så här fast det vet jag ju nästan att det inte kommer men. I eftermiddags var jag hos Elin Wiberg. Vi tittade på film och snackade. Lika mysigt som vanligt. Sen åkte jag upp till tennishallen för att genomföra en träning. Jag var sjukt taggad och jag måste säga det att så dålig är jag faktiskt inte. Jag har inte spelat på nästan 3 månader och jag har inte tappat någonting. Det var verkligen skönt att äntligen få ta tag i racket igen och känna att man är back on track. Så snart kommer jag ha samma träningstider som vanligt och det känns jävligt skönt. Så det är en glad tjej som sitter framför tv och lever livet!
puss<3

P.S har ingen rolig bild från idag så istället kommer en kik på dagens outfit!(kanske)


Tröja- Holebrook
Gröna byxor- Zara

Jag får se hur det blir...


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0