Breaking Dawn!

Skrivet den i Allmänt
Idag var det äntligen fredag då. Rätt najjs med helg nu! Kände att jag behöver verklgien få vila från skolan lite. Så idag var det inte så hårt. Dagen gick och jag bara hade ett leende på läpparna. Tyvärr ska jag ju inte le med tänderna men grejen är ju att jag gör det ändå hela tiden... Vet inte om det är lyckat men aja. I eftermiddags var jag med William och sen när klockan närmade sig sju var vi på folkan för att gå på Breaking Dawn. Den var grymt bra och det var massa folk så det var riktigt roligt. Vi gick hem sen åkte han hem. Här väntade då två glada tjejer. Det är nämligen Thomas Sabo Team helg denna helgen så då ska dom vara här. Så vi åt lite sen blev det till att se utröstningen i idol. Nu ska jag nog snart sova är rätt trött. Så sov gott allihopa!
sleep well!




Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0