Back on track everybody!

Skrivet den i Allmänt
Tennis är för roligt asså! Att få hålla i ett rack och kötta på allt som man känner för och känna att det är en själv som påverkar vad som än händer det är en riktigt skön känsla. Den här sporten behöver verkligen stort fokus och självförtroende. Men när man väl står där kopplar man bort allt annat och då går det faktiskt bra. Idag har jag stått och slått mot några som är bland de bästa i Sverige. Och jag är inte kanske riktigt på deras nivå men det är ändå så himla roligt. Jag vet ju redan att jag är sämre men då är det bara att göra det bästa av situationen och göra sitt bästa. Så blir jag typ överlycklig när jag spela en bra boll men det spelar liksom ingen roll. Jag är hur flummig som helst och vet typ inte vad jag skriver men det här kommer liksom bara ur mitt huvud just nu!
Ha en bra söndag!
övar fortfarande på mitt leende med stängd mun... ... går sådär!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0