STAN!!!

Skrivet den i Allmänt
Idag var det ingen hård dag! Börja med Goal... ...IGEN! Sen höll vi på med lite ord och sånt sen gick vi ner till stenbock för att ha språk! Det var inte heller så jobbigt vi hade läxförhör sen lyssnade vi på musik! Efter skolan gick jag ner till stan för jag skulle fika med kim! När jag kom ner träffa jag min kusin Elin och hennes pojkvän Jonatan! Jag gick med dom lite och kolla i lite affärer och sen gick jag till mamma! Jag fick vänta på kim tills hon sluta sen gick vi till torget! Vi fika och gick tillbaka till hennes mammas jobb och satt i deras kök och prata! Sen var det studentbal idag så vi kolla på den och många var väldigt fina!! Nu chillar jag vi datorn och har det gött!!!
puss<3



Dagens:

Tröja: Carlings
Jeans: Chep monday



Postat av: pappi

Saknar Du Din pappa?? Han saknar Dig...

2011-05-25 @ 21:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0