Monday morning!

Skrivet den i Allmänt
Idag var det skola igen då! Men denna dagen var faktiskt ganska cill!! Det började med att vi hade idrott med våran gamla gympalärare som vi hade i tvåan! Vi körde typ hinderbana som vi hade första gången med honom och det var jättekul!! Det var gamla minnen som kom upp! Efter det hade vi helgprat sen var det redan rast! Efter rasten hade jag utvecklingsamtal det sista på Ulrikaskolan! Det kändes jättebra och jag fick mycket beröm så jag är nöjd!! Efter det tittade vi på en engelsk film som heter Goal! Det är en serie som vi har sett under våren och nu är det dom sista avsnitten så det är både spännande och romantiskt! Efter lunchen hade vi slöjd men jag var bara med en liten stund för sen skulle jag på "audition"  för skolavslutningen! För det var så många som ville sjunga så då fick man sjunga det man ville så ska några i morgon gå igenom vilka som ska få göra det och inte! Jag tyckte det gick hyfsat bra för mig så vi får hoppas på det bästa!! :D
puss<3



DAGENS!!


Linne- JC
Jeans- Chep monday
Smycken- Thomas Sabo

Detta var dagens out fit!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0