Match+kalas!

Skrivet den i Allmänt

Igår kväll hade jag match då. Jag gjorde min absolut bästa match spelmässigt för jag slog inte bort mig någonting och var mer säker. Men jag hade inte riktigt turen och vinden på min sida så jag förlorade:( Hon jag mötte var ändå ganska bra men jag kunde ha fått lite bättre siffror. Menmen jag är nöjd ändå måste jag erkänna. När vi kom hem åkte vi direkt på kalas till min kusin som fyllde 20. Det var god mat och jag hade väldigt roligt för det var fler ungdomar än det brukar. Det var Evelina, William och Joel och vi hade väldigt roligt! Det var också lite tävlingar barnen mot föräldrarna och ja vi vann såklart! När vi kom hem var klockan typ halv elva och då var det X-effect som alltid är kul! Så jag stannade uppe lite längre än de andra!
puss<3












 



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0