Hemma!

Skrivet den i Allmänt
Då är jag hemma från Spanien! Vad kul vi hade asså! Det var sol, bad och träning! Gänget som var med var grymma! De var mellan 14-20 år. Jag var yngst :) Men alla var grymt snälla mot mig så det gjorde absolut inget för mig!! Vädret har varit grymt och dagen när vi åkte hem börja det blåsa och bli molnigt så vi hade i alla fall tur med vädret! Det var träning 4 timmar per dag plus fys så totalt blev det ungefär 24 timmar på fem dagar!! På Tisdag kvällen var vi och shoppa på ett shopping center så det var väldigt roligt jag hittade två toppar, ett par shorts och en ring! Jag var väldigt nöjd med det jag hittade och eftersom vi var så många fick vi dela in oss och jag gick med Ida Eklöf och vi hade jättekul! På onsdag kvällen var vi i gamla stan och bara tittade och tog massor med fina kort! På torsdag kvällen åt vi på en pizzeria i gamla stan och det var jättegott!! På fredag kvällen var det spa på schemat! det var jättefint och vi var typ helt själva på hela spat så kul hade vi! På lördagen firade vi mig i förskott hela dagen! vi åkte till en jättefin strand och sola, bada och shoppa!! På kvällen åt vi på en typ BBQ restaurang som var grym!!! Den här resan var helt enkelt bäst!!!
puss<3



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0