Weekend!

Skrivet den i Allmänt

Då är snart helgen slut :( Tråktigt den här helgen har innehållt mycket skratt och minnen för livet :) Det började med att jag var på kalas hos julia i fredags kväll. Vi var först på kallbadhuset sen åkte vi hem till henne och kolla på film :) Jag åkte hem ungefär vid tio! När jag kom hem väntade två förväntansfulla tennistjejer hemma på mig! Det var Linnea Björk och Ida Ferding från västerås:) Vi körde tecknet och kolla på tv så det blev en sen kväll! med väldigt mycket skratt!!!! På lördag morgon fick vi gå upp rätt tidigt för Linnea och Ida skulle till sandared och träna. Jag skulle hängt med men kunde inte för jag hade fotbollsträning så jag var tvungen att gå på den :( Den slutade halv två så vi två ungefär fick jag skjuts av min snäll kusin Sofia till Borås där jag träffade alla tennistjejerna! Det var Linnea, Ida, Vanessa och Alexandra! Vi åt på superstar sen åkte vi i husbilen till sandared! Hela vägen dit lyssnade vi på låten Higher och dansade som galningar!! Gud vad roligt det var!!! Vi tränade till kl 18:00 och åkte sedan hem till kära Ulricehamn! Alla tjejerna sov hos oss och vi badade och åt god mat!! Vi somnade vid tio! Det var tidig morgon igen kl 06:45 för jag skulle ha fotbollscup! vi samlades 08:15 i stenbockshallen och fick reda på lagen som vi skulle spela i. Jag hade min första match cirka 09:30 vi förlorade tyvärr men vi kämpade på!! Till andra match kom hela min fanclub! det var mamma, pappa, syster min, farfar. mormor, stefan och alla tennistjejerna!Så jag kämpade otroligt mycket och hade deras stöd men det hjälpte inte riktigt :( jag fick dessutom spela back som jag inte brukar så det var inte så konstigt :) vi hade en match till men den förlora vi så vi åkte ur :( Resten av dan blev rätt skön jag bara tog det lungt och tittade på solsidan :)
puss<3

 





Haha fin tränare man har ;)


Hej Rasmus!


Ida och Vanessa!<3


Ida, Linnea och jag<333



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0