Vad fick jag med mig från Borås i Lördags?

Skrivet den i Allmänt

Jag var ju som sagt i Borås i Lördags, och då shoppade jag såklart lite roliga saker. och det var.....




Den här jackan hittade jag på H&M. Den kosta 399kr så den var inte så dyr för att vara en riktigt fin vårjacka! :)


Den här bilden blev inte så tydlig men i alla fall det är en vit topp från Gina Tricot. Den kosta 129 kr och är väldigt skön!!


Den här är samma model som den förra bilden men annan färg. Så den kostar ju också 129 kr :)


Det sista jag köpte var de här snygga solglasögonen! Jag längtar sååå mycket till sommaren att jag var tvungen att köpa dom!! Det fanns många nya och fina solglasögon men jag fall för dessa direkt!! :) Dom är från Gina men jag kommer inte ihåg vad dom kosta men inte mer än hudra tror jag!



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0