Träning i massor!!

Skrivet den i Allmänt

Idag har det varit träning näsatn hela dagen! Jag började ju såklart med skolan. Vi hade massor av roliga saker och vissa mindre kul..! hahaha!! Direkt efter skolan var det träning med steevs. Efter det var det sparring med Lejla. Stefans kommentar: Molly, du transar ju! Det tolkas väldigt bra så jag var väldigt nöjd!! Efter träningen följde jag med Stefan till borås. Han ska nämligen köpa ny bil så jag och Elin skulle säga vad vi tyckte!! Hn valde en assnygg så det lär bli riktigt bra!! :) När vi kom tillbaka till u-hamn så var det träning igen direkt. Det var jag Emilia, Caisa och Lejla. Det gick ika bra då om inte bätre :) haha!! Nu har jag pluggat lite och ska snart ta och sova tror jag :) haha!!
puss<3


Var inte idag men hitta den på mobilen och tyckte den passa:)


Postat av: Lars - Göran ;)

den tog jag ! :D<3

2011-03-22 @ 21:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0