Sol!!

Skrivet den i Allmänt

Idag var jag i skolan och då skulle vi se på en film men den ville inte funka. Hahaha det var väldigt roligt för vi fick typ vänta 20 min innan vi kunde titta :) På spanska idag fick vi också veta att vi ska ha ett prov på allt som vi har jobbat med sen i höstas. Det kommer bli tufft men jag fixar det nog :) Efter skolan var jag med Lovisa, Ida och Vilma. Vi läste frida tidningar och hoppade "twist" vilket det var år sen jag gjrode! haha så det var barndomsminnen som kom fram!! Vi hade fotbollsträning vid fyra som gick riktigt bra och vid åtta har jag tennis. Just nu sitter jag på alltanen och njuter av att solen och värmen ha kommit!! Vill bara att den ska stanna nu med!!
puss<3




Lovley!!<3



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0