Onsdag!

Skrivet den i Allmänt

Idag var det skola som vanligt... inte jätteroligt för jag var rätt trött efter gårdagen men vi slutade halv två idag så det var tidigt. vi hade också spanska på stenbock idag det var riktigt roligt! sen när jag skulle hem blev det lite knasigt för i morses sa mamma att hon skulle hämta mig vid stenbock men sen sa hon att jag skulle gå till hennes salong istället så gjorde jag det! men när jag kom dit hade hon gått och då gick jag till sparbanken och väntade där och efter en typ hel evighet kom hon :) så jag väntade nästan en timme på henne men vi hade nog missuppfattat varandra eller nåt =) men när vi väl satt i bilen åkte vi till expert för jag skulle kolla om dom hade någon iphone 4! det hade dom så jag beställde en och den kommer på fredag! ska bli väldigt roligt! nu har jag suttit vid datorn ett tag men i kväll ska jag till backen med elin w och det ska bli skoj, vi får se om vi ser några danskar ;) haha! puss<3

Brim Rosa
Här är Iphone skalet jag beställde :)




Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0