Helgen!

Skrivet den i Allmänt

I helgen har jag verkligen inte haft tid att blogga :( så ledsen men i lördags var jag i Borås hela dagen. Det började med shopping med min käre kusin Elin sen kom mamma och pappa och då gick vi på trädagårdsmässan men det var så tråkigt så vi var där typ bara en timme sen åkte vi och åt på La copita!! mums!! På kvällen kom min kusin och eftersom att det var earth hour släckte vi ner och spelade lite spel. Jag ville bara att tiden skulle gå! haha!! På söndagen var jag i stenbockshallen nästan hela dan för Fannie hade fotbollscup. Hon kom två så det var ju jättebra!! På kvällen kom Rebecca Hallberg och hämta oss så åt vi på campino med henne och hennes bror Rasmus! Det var väldigt roligt och gott! Mycket skratt och roliga kommentarer så det var en toppen avslutning på helgen!! :)
puss<3




Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0