Äntligen Fredag!

Skrivet den i Allmänt

Idag kom kännslan igen..äntligen fredag! Det känns så skönt att det äntligen är fredag igen! och min dag har varit toppen!medatt vi firade Earth Hour i skolan så alla 4-5-6 satt i gympasalen och vi hade typ allsång och lite olika uppträdanden utan någon elektrisitet i en timme :) Det var en bra start på dagen :) Efter det hade jag elevenval där jag har musik och drama! Min grupp är typ bara klasskompisar men egentligen brukar det vara 4 & 5 också men dom har inte med oss. Vi håller på med en teater som heter "Den galna sommaren"! Det är väldigt roligt att göra den!! Vi har kommit väldigt långt och idag gick vi igenom alla scener och kollade så att alla kunde vad det skulle säga :) Efter lunchen hade vi idrott och då körde vi först "killerboll" där det är alla mot alla! Det var väldigt roligt vilket det alltid är! :) haha! Sen körde vi spökboll! Där är man två lag och ska skjuta på varandra typ! Det var också väldigt roligt och mitt lag vann så extra kul;) efter skolan var jag med Hanna och Vilma!först var vi hos Vilma och så gjorde vi vofflor efter som att det är voffeldagen! sen gick vi ner till Hanna och var hos henne en liten stund! sen kom mamma och hämta mig för hon slutade jobbet precis då och då tog jag skjuts av henne! :) Nu ska jag ha en myskväll med min familj! :)
puss<3



Här har Elin hittat någon ful peruk och slips! :D


Här är Filippa och Ida som ska spela små barn! :D



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0