Underbart!

Skrivet den i Allmänt
Min dag igår var helt otroligt bra! Jag var med sköna människor och det var mycket skratt och en skön stämning. Det var verkligen en midsommar jag sent kommer glömma! På kvällen var vi ju som sagt hos mina kusiner och då sov jag och min syster över där för att vi skulle slippa cykla hem så idag har vi varit med dom hela tiden. Så efter frukosten idag åkte vi ut till Basta Kvarn! Där mata vi fiskarna och fikade!:D det var jättemysigt! Sen har vi hängt hemma hos dom och lekt lite med små barnen! Så det har varit en lyckad midsommar!:D
puss<3




Nu blev den här bilden inte jättebra men det var den här klänningen som gömde sig i påse:D
En svart klänning från H&M




Här var vi ute i Boga stugan som det heter! Där dansa vi runt Midsommarstången!
'
Det här var idag ute på Basta Kvarn! Det är ett fik som ligger i Blidsberg som är jättemysigt!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0