Tennis!

Skrivet den i Allmänt
De här två dagarna har det varit tennis! Jag hade match igår kl nio! Då mötte jag en tjej från härna! Jag vann med 6-0,6-2! Så jag är väldigt nöjd! Sen var det bara att ladda om igen för jag hade match kl fyra igen! Då mötte jag en tjej från borås. Jag förlora men är ändå hyfsat nöjd! Jag kunde spelat bättre och satt fler servar men det var väl nerverna! Memen det kanske går någon annan dag! Efter matchen åkte jag hem en stund sen tillbaka för att titta på wibergs match! Idag gick jag ner till tennisbanorna kl halv tio igen! Då skulle jag döma när 9:åringar spelar! Det var rätt jobbigt eftersom att solen stekte hela dagen! Det gick bra i alla fall! Nu ska jag snart gå och lägga mig! Jag vet skit tidigt för att vara lördag kväll! Men ska upp tidigt i morgon redan kl 5! Så jag måste hinna sova lite i alla fall! Vi ska ju till Stockholm i morgon så jag kommer inte hinna blogga i morgon för vi är där till midnatt så! :D<3
puss<3








Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0