Jönköping!

Skrivet den i Allmänt
Idag börja jag dagen med att sova ut lite:D Det behöver man nu när man har lov! Sen klockan tolv hade jag tennis träning och det gick jättebra och nu känns det jättebra inför i morgon!! Efter tennisen åkte jag upp till mina kusiner och åt lite sen drog vi till Jönköping! Min stor kusin bor där så då spelade vi minigolf med henne och åt glass! Det var jättemysigt! De andra skulle sova hos henne men eftersom att jag åker till Båstad 06:00 i morgon bitti så fick ja ta bussen hem :D Nu håller jag på och packar och det ska bli såå kul!!
puss<3



Dagens

Skjorta- H&M
Shorts-Spanien:D
Smycken-Thomas Sabo!

Det här var dagens! Hade också en kofta från Malene Birger, Den var jätteskön att ha över!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0