Götet+Student+Liseberg!

Skrivet den i Allmänt
Ja, jag har inte bloggat nu på de tre senaste dagarna har verkligen inte haft tid! Det börja i tisdags med att jag åkte på klassresa till Göteborg! Vi gick först på universeum! Då kolla vi regnskogen lite och alla "mysiga" djur;S Sen gick vi utmed avenyn så vi kom nästan till nordstan så fick vi gå och shoppa lite i en timme! Sen gick vi till kär Liseberg!! Och där var vi till kl 22:00!Det var riktigt kul och jag skulle kunna varit där hur länge som helst!! På bussen hem var ju typ döende hur trött som helst verkligen!! Men som tur var hade vi sovmorgon nästa dag till tio så det var väldigt chill!! Då skulle vi ha orientering på Lassalyckan! Det gick rätt bra men jag var väldigt trött så jag kanske inte var jättebra men..! ;) Sen efter en timme var jag tvungen att gå för jag skulle på student i Allingsås hos min kusin!! Vi var där hela dagen och kom hem sent i gårkväll! Idag har jag varit på Liseberg igen!! Jag får aldrig nog!! Vi åkte dit med några tenniskompisar! Och vi hade riktigt kul verkligen!!! Inte så mycket folk heller så det var ju bra! Så är jag väldigt nöjd för jag vann stjärnpris på ahlgrens bilar!! mums!!!!!
puss<3




På studenten!





Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0