17:00

Skrivet den i Allmänt
Idag har jag ju som sagt varit i Gbg! Det var en mysig dag! Jag kom hem ungefär vid fem och då bar det av mot sjuan:D Det är grannarna:D Vi åt pizza och satt ute och njöt av värmen och solen. Det var jätteskönt att äntligen få lite sol! Det har inte direkt kännts som ett sommarlov nu i början med regn och kyla! Men nu kanske det kommer en ändring i några dagar i alla fall:D Jag taggar så in i bomben tills vecka 27!!!! Det är ju då allt händer! Tennis in my life liksom! Men ikväll har jag också städat! Vet inte vad jag fick det ifrån men har fixat i garderoben:D Det blev faktiskt ganska bra:) så jag är nöjd! så nu ska jag nog sätta på en bra film och bara mysa:)
puss<3


En taggad tjej bär sig av mot GÖTET! Med mitt nya linne från H&M som jag köpte i Borås i torsdags:D


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0