Ystad levererar!

Skrivet den i Allmänt
Idag kl halv tio bar det av mot Ystad! Jag var ganska trött men ja jag kunde ju sova påvägen! Det tog ungefär tre timmar ner och det var riktigt fint väder när vi kom! Vi åkte till stan och åt först sen gick vi lite på stan och klart jag hitta något:D haha! Sen drog vi till Saltsjöbaden där vi ska bo! Det är ett grymt fint hotell! Vi checka in och gick ner till poolen direkt för det var strålande sol och jätteskönt!! Det fanns tyvärr inga Solsängar kvar så jag fick lägga mig på marken men det gick bra det för jag somna så:D haha! Sen var det dags för tennis! Vi börja med att spela hela familjen men sen blev det bara jag och pappa och då körde vi match och gissa vem som vann? Haha rätt lätt att lista ut:D Det var jag!:D Haha rätt nöjd asså! Nu håller jag på att fixa i ordning mig och snart ska vi ner och äta! Hörs i morgon!
puss<3


Ystad Saltsjöbad!
Styling!
Resultatet!
Fick med mig dom här hem!
Ett par röda Ralph Louren skor!:D



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0