Shiit my britt!

Skrivet den i Allmänt
Haha den här degen har varit lite crazy! Igår var det så här att vi var hos Rydell´s på en trevlig grillkväll mm! Det var riktigt najjs men det blev ganska sent där! Jag och Fannie sov över med Joel men så mycket sömn blev det väl inte! Vi vakna vid 09:40 så vi gick upp fixa oss i ordning och sen var det tennis som gällde! Idag var det nämligen semifinaler och finaler i Ulricehamn Open! Men jag har inte varit med i tävlingen utan bara tittat! Sen på eftermiddagen kom kusinerna från Långared och så körde vi volleyboll på prången! Haha det var riktigt roligt! Nu har jag tittat på elfsborgs match på tv och nu ska jag se någon bra film!
puss<3


Haha det var som sagt en crazy dag så inte konstigt att bilderna blir på fel hål :)
Här taggade vi volleyboll!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0