Last night!

Skrivet den i Allmänt

Igår kväll var jag i Borås med Kim, Julia och Vilma! Vi skulle på bio! Filmen hetter Kronjuvelerna! Den var bra men sorglig! Men verkligen värd att se! Vi åkte buss in till Borås vid 19:40 och filmen började vid 21:00 och var slut 23:00! Jag och Kim köpte en plusmeny som var en stor popcorn och två stora läsk! Haha, vi åt inte ens hälften av alla popcorn! Vi åkte hem med Vilmas mamma hem så det var lite trångt när vi satt fyra där bak men jag och Kim satt typ och gapskratta hela vägen hem!:D Så det var en lyckad kväll!
puss<3



 Det här var gårdagens outfit!
Tröja-La Martina
Shorts- Spanien ( någon konstig butik)
Smycken- Thomas Sabo!

Måste bara säga att den frisyren jag hade är jag vädligt nöjd med! Det är att man typ flätar in hela håret! Skit snyggt!!


Här sitter jag social på bussen ;) haha!



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0