Kan det bli bättre?!

Skrivet den i Allmänt
Jag har det verkligen grymt här nere den här dagen har varit lång men väldigt skönt! Först gick vi upp rätt tidigt för vi hade tennistid men mamma och pappa  börja spela så gick jag och fannie och åt frukost! Sen gick Fannie in och spela och mamma hängde med mig för att springa lite:D Det är ju inte skönt men det gick bra! Sen vi kvart över tio hade jag och Fannie ansiktsbehandling, det var skönt att få det gjort! När vi sen kom ut sken solen! Så jag la mig och sola och det gjorde jag nästan hela dagen jag gick i och bada en gång! Haha! Sen vid fyra ungefär gick vi till en minigolfbana och spela lite! Vi hann tyvärr inte spela klart för vi hade tennistid igen så vi fick gå tidigare! Men det gick inte så bra för mig ändå men! haha:D Det var bara jag och pappa som körde tennis sista timmen och det gick grymt bra! Nu har jag gjort mig i ordning och nu ska vi snart gå till en restaurang utmed havet! Mysigt!!
puss<3






Kvällens Outfit:
Tröja- Bik Bok
Klänning- Svea
Solglasögon- Ray Ben
Smycken- Thomas Sabo & Energy Armor

Postat av: Niles

Hej! Stannade då jag såg din blogg, har din dag varit awesome? Vet ju inte då jag inte kan få ett svar direkt :) Men jag hoppas att din dag varit riktigt awesome!

2011-07-27 @ 20:15:14
URL: http://dirtyhome.blogg.se/
Postat av: Gabriella - hårdrockare ut i fingerspetsarna!♥

Det låter som att du haft det riktigt mysigt! :D



kram

2011-07-27 @ 20:26:49
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0