Jag har det så himla bra!

Skrivet den i Allmänt
Min helg har varit grymt bra! Det börja ju med att i fredags kom Joel och William:D Vi spela lite wii och chilla:D Sen gick vi ner till bowlinghallen och spelade lite! Vi behöver inte gå in på hur det gick för det gick inte alls bra för min del! William vann och tyckte det var jätteroligt:D Haha! Sen gick vi till Kina restaurangen!:D Jag åt friterad kyckling med ris:D såå himla gott! Sen gick vi ända hem igen så vi fick en lång promenad:D När vi kom hem hängde vi och sov i husbilen:) Vi somna inte förrän vid fyra och vakna vid halv tio! Inte så mycket sömn men vem bryr sig! Haha:D Vi var med varandra hela dagen igår med och vi spela kort, titta på tv, bada m.m!! Dom sov här också och asså dom är så lätta att vara med! Vi har skit roligt och nu känns det tomt när dom inte är här! Så det här är en helg jag aldrig kommer glömma! Men kan behöva lite sömn så det blir inte så sent idag tror jag:) Haha!
puss<3


Jag och Jojski!:D
Mys!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0