Home sweet home!

Skrivet den i Allmänt
Idag när jag vakna så var jag ganska trött men jag visste vad som väntade mig så det var bara att gå upp! Jag käka frukost och tog på mig tenniskläder:D Men helt plötsligt säger mamma att vi ska åka till banken för att fixa ett kort till mig! Jag fick öka takten lite men sen kom vi iväg så skulle jag fixa ett ID med så vi fick åka till expert och ta bilder! Jag tyckte dom blev skitfula men så är det! Sen åkte jag och träna två och en halv timme ungefär! Det var varmt så in i bomben så redan efter en timme var jag helt slut! Men jag fick fortsätta som att inget hade hänt! När jag kom hem åt jag lite sen var det bara att åka till banken igen och fixa i ordning allting! Det blir bra hoppas jag! Sen kom höjdpunkten på hela dagen Wille kom för han ska åka i morgon så jag vill träffa honom innan han åkte! Jag kommer sakna honom skit mycket men får la försöka stå ut! Och nu har jag precis kommit hem från en hård Volleyboll match på prången haha! Det var riktigt roligt!! Så nu ska jag chilla med kusinerna lite:)
puss<3


Tips, Sov med flätor så får du fint typ änglahår när du tar ut dom! Skit snyggt!










Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0