Hur kan man vara trött en hel dag?

Skrivet den i Allmänt
Idag har jag verkligen varit trött hela dagen!! Jag vaknade tidigt och kunde inte somna om så jag satte på ett program på mobilen och kollade på det;) Och sen hela dagen har jag varit slö och trött! Vi har varit hos kusinerna hela dagen och jag har typ tittat tv spelat lite myst med min kära kanin och under hela dagen har jag tänkt på den underbaraste personen på denna värld! Jag åkte hem ungefär vid fyra för jag skulle träffa den här speciella personen :) Det blev tyvärr inte så:(( Men jag har chillat hemma, bara tatt det lugnt! As skönt!!:D I morgon kanske det blir att åka till Gbg för att titta lite på Gothia cup! För jag har två kusiner som spelar så nu håller vi tummarna för dom!!!
puss<3



Det här var dagens outfit:
T-Shirt: Gina Tricot
Jeans:Gina Tricot
Smycken: Thomas Sabo & Energy Armor


Så idag var det en riktig Gina outfit :)


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0