Min resa i lång text!

Skrivet den i Allmänt
Då är jag hemma igen efter en väldigt rolig tripp:) Det blev väldigt mycket oväntade saker som hände;) I tisdags morgon åkte vi husbil mot Falkenberg! Men vädret var inte toppen så vi stannade på Ullared som vi aldrig brukar göra och går in och shoppar lite! Jag hitta inte mycket asså! Jag känner att Ullared inte riktigt är min grej! Men det var lite roligt att se alla människor som är där! Haha! Vi var inte där jättelänge utan en liten snabbis;) Sen åkte vi till Falkenberg! När vi kom fram till Hansagårdscamping så var det inte helt säkert att vi skulle få en plats med el! Det fick vi inte heller men det fick gå;) När vi hade parkerat och tittat på camping skulle jag och Kim cykla till Skrea Strand för det var väldigt fint väder! Men vi kom inte helt rätt först! Lite vimsiga var vi nog men till slut kom vi fram:) Det var rätt mycket folk men vi fick plats! Vi hängde där några timmar sen tog vi husbilen in till stan för att kolla lite och handla mat till kvällen:D När vi sen kom tillbaka till campingen började pappa med maten direkt! Jag och Kim cykla omkring lite och checka läget på campingen:) haha! Sen åt vi och titta på film:D mys...! När vi sen skulle borsta tänderna ville vi ladda våra mobiler så vi satt där en stund men sen när vi skulle tillbaka till husbilen så kände vi att i inte var trötta än! Så vi var på en lekplats och chilla till halv tolv eller nåt:D haha! Lite små galna men det var grymt roligt! Vi vakna sen rätt tidigt på onsdagen och åt frukost och sen packa vi ihop och åkte till Båstad! Det var nämligen så att Brasse veckan börja då så vi var på stranden men vädret var inte på topp så jag och Kim kolla lite i butiker och så:D Sen vid fem åkte jag och träna tennis med stefan:D Det gick grymt bra så jag är väldigt nöjd! När jag sen skulle till dom andra var dom inte kvar på stranden utan vi träffade några som vi känner som har köpt ett hus där!  När jag väl kom bra var min tanke bara OMG!!! Huset var inte ett vanligt hus det var som ett slott!! Så det var riktigt häftigt att se! Så där var vi hela kvällen och vi hade husbilen utanför så vi sov där! Idag sen tog vi husbilen och åkte hem! Det har varit en grymt rolig resa men det är skönt att vara hemma!:D
puss<3

Här kommer bilder från min lilla resa!





Vita fötter eller vad?
Utsikten från "slottet" jag var på!
My Place!
Påväg hem stanna vi och åt på Jensens bofhouse i Borås!
Grejerna jag fick med hem från Ullared!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0