Rätt Najjs!!

Skrivet den i Allmänt
Då har jag tränat klart:D Haha det börja med steevs! Och jag spela min livs tennis! Helt sjukt jag har inte tränat mycket i sommar men ändå är jag i toppform! Jag är riktigt nöjd! Efter en stund kom Joel och William och kolla:D Jätteroligt!!! Sen kom Elin så skulle jag köra med henne det gick bra den första halvtimmen sen blev vi lite trött och flamsa lite;) Men det var ändå väldigt roligt! William och Joel skulle spela lite också haha! Det var riktigt roligt att se! Joel kan ju spela tennis och är duktig men William har inte riktigt lika bra koll:D haha! Men roligt är det:D Sen gick jag och Elin hem och nu ska jag snart dra på Elfsborgsmatch!:D Ska bli riktigt gött! Är med goa människor så hörs sen!!
puss<3


KOM IGEN NU ELFSBORG!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0