Borta bra, men hemma bäst!

Skrivet den i Allmänt
Då är jag hemma! Det känns rätt skönt! Men den här trippen har varit underbar! Det börja med två härliga dagar i Ystad! Det är verkligen något jag kommer komma ihåg! Sen idag körde vi upp till Malmö och först stanna vi på ILVA och kollade lite inredning till huset! Sen tog vi bilen över till Köpenhamn och hade en rolig shopping runda! Det var inte för kallt och inte för varmt och det regna inte så det var helt perfekt! Så nu har vi kommit hem med stora leenden och lite mer fullpackad bil:D Haha precis som det ska vara!:D
puss<3


Steker i Ystad
Träffade min poolare!;)
Bästa butiken någonsin!!
Blev allt lite shoppat!
Det här var det jag fick med mig hem från Abercrombie & Fitch butiken!
Så köpte jag två små Tassels på ILVA med:D


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0