Helgen!!

Skrivet den i Allmänt
Denna helgen har det hänt massor!! Det började med att Elin Wiberg sov över hos mig i fredags! Vi hade väldigt mysigt!! Men direkt på lördagamorgon skulle vi till borås för jag hade tennismatch:) Så Elin fick hänga med som support! jag förlorde tyvärr men jag är nöjd med matchen ändå:) Sen åkte vi till knalleland och shoppade lite på gina och jag skulle pröva lite saker för gina ska sponsra teamet med kläder och då ska jag också få <3 jätteroligt!!!! När vi kom hem var jag lite med Elin sen var det dags att åka till backen för att kolla på Hanna när hon tävlade i slalom!! Det var väldigt roligt och hon vann så det var roligt för henne!!!<3 Söndagen började med att jag åkte ut till backen med Elias knutsson och åkte skidor :) Där träffade vi också Lukas, Gustav och Elias! Jag var där till ungefär ett, sen åkte jag hem för jag skulle till borås med Elin och kolla när hon spelade dubbel med Leonie! De förlorade men båda vann sina singlar så de var jätteduktiga!! Jag åkte hem med steevs och vi kollade på solsidan och åt chicken faijtas! Mycket gott!!<3puss<3





Här är Elin och Leonie på träningen i tisdags<3



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0