Monday!!

Skrivet den i Allmänt

Idag var det skola då! vi började med idrott, det var riktigt roligt! sen var det matte och slöjd=) nu är jag hemma och tittar på tv lite:)  är rätt trött, jag skulle träna idag men hoppar över träningen. för jag behöver vara riktigt pigg i morgon för vi ska spela en fotbollscup med klassen hela dagen! tuneringen heter Fair play och vi ska möta Gällstad och Dalstorp! jag hoppas det går bra!! men nu kommer lite alla möjliga bilder:)puss<3



hotellet i trysil!


Husbilen!!


lite spel hos vilma:)


innan träningen i lördags!


i lördags var det stefans födelsedag så vi var och åt på stan :)


jag och fannie fick lite fina grejer till vårat nya badrum från mammas jobbarkompis


i lördags så slingade mamma mitt hår ljusare också:) jag är riktigt nöjd!


vi var ju i gällstad i går och med mig hem fick jag denna Holebrook tröjan och...

...dessa Chep monday jeansen!


Detta var outfiten idag=)



Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0