Elin+Borås

Skrivet den i Allmänt

I natt sov jag över med Elin Wiberg:) vi hade riktigt roligt. vi var först en stund hos mig sen gick vi till henne för vi skulle sova där:) Vi åkte ner till stan och hyrde film och köpte pizza=) när vi kom hem titta vi på solsidan det var riktigt roligt, sen satte vi på filmen men den var inte så bra så vi smsa typ bara, båda två med samma person:) haha vi var vakna till  tolv sen somna vi! jag vaknade sen vid tio och blev lite stressad för jag skulle vara hemma vid halv elva och hade inte ätit så frukosten blev snabb. när jag kom hem var farfar redan här så vi åkte drekt till borås :) när vi kom fram åkte vi till navet. det var roligt:) Vi var där typ en timme sen åkte vi och åt på superstar, mums...!! Knalleland väntade på oss så det blev lite shopping också:) jag var väldigt trött men jag tränade direkt när jag kom hem :) det var första gången jag tränade nu sen förra söndagen så det var riktigt skönt för det gick bra och jag hade inte ont:) Nu ikväll har vi ätit en "Alla hjärtansdag middag". det var gott och mysigt:) nu tittar vi på tv så det är rätt soft nu:) puss<3


Elin gillar tydligen inte kameran:)


Den här bikinin köpte jag idag:) jag längtar till spanien i maj så jag köper en bikini nu :) haha


En svart tröja från gina:)


En sjal från gina också:)


När man kom hem låg det ett paket i brevlådan en bok från min käraste...


...MOSTER:)


Innan maten:)


Fannie förbereder middagen:)


MUMS...:)



Postat av: Leonie

Molly!



Jag längtar också dit så jag har köpt en precis likadan! :D<3

snacka om att vi två har bra stil ;)

Puss!

2011-02-15 @ 16:21:23
URL: http://leonieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0