Work time!

Skrivet den i Allmänt
Då är det bara en dag kvar i skolan för denna veckan. Wihoo! Längtar redan till helgen. Men vad har jag gjort idag då? Jo, jag har vart i skolan som alla andra. Men under hålet idag var vi hos mig och tup pluggade alla tre det var liksom lite panik där. När vi kom tillbaka hade vi data och sen gick jag till stan. Jag skulle ju jobba hos mamma. Jag var där från ett till tre ungefär. Jag gjorde inte så mycket men sopa lite och fixa. Dom var så många där så jag kände mig mest ivägen men aja. Fick lite julklappar och presenter fixade. Så det var bra. När jag sen kom ut och skulle gå hem insåg jag rätt snabbt att jag skulle bli helt dyngsur! Det var typ slask i luften och jag gick i motvind så ja jag blev allt lite blöt. Som tur var hade jag mina Hunters så fötterna var torra för en gångs skull. Jag hatar verklgien det här vädret! Helt meningslöst verkligen. Men vi svenskar få stå ut. Så hade jag träning. Tennis är ju alltid roligt och jag var lite piggare än i måndags så det gick faktiskt väldigt bra. Hade några goa skratt som vanligt så det var som det ska. Nu har jag precis pluggat klart biologin och ska nu ta mig an musiken. Vi får se hur det går. Puss<3
Black and withe!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0