Vintern är här....

Skrivet den i Allmänt
idag var det riktigt kallt när jag skulle lämna huset. Jag ville egentligen bara vända om och gå tillbaka in till sängen. Men så lätt kan det tydligen inte vara. Jag gick till skolan satt där en halvtimme och sen hade vi hål som vanligt. VI gick hem till ida. Jag,hon och Elin så körde vi Monopol. Haha! Det var fakiskt riktigt roligt förutom att dom två fuskade LITE....! Jag har aldrig tur i spel känner jag men jag har ju tur i kärlek och det räcker:) När vi kom tillbaka till skolan var det data. Sen slutade jag. Stefan kunde nämligen inte träna idag för han hade möte. Jag var hemma vid ett typ och vad gjorde jag då? Jo jag somna. Så har jag sovit till typ nu. Riktigt skönt måste jag säga men när är jag typ hur slö som helst. Så nu sk ajag läsa lite och sen kommer min söta lilla kusin Olivia. Jag ska nämligen vara barnvakt åt henne. Myspys! Senare ikväll är det träning på programet! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0