Tuesday!

Skrivet den i Allmänt
Bara tre dagar kvar till helg.Så skönt. Idag hade vi prov. Och det gick nog bättre än jag trodde. Var inte alls så svårt som jag hade förväntat mig. Vilket var riktigt skönt. Nu önskar jag bara att provet i morgon också är lätt så ska det nog inte vara några problem hoppas jag. Hur har det varit annars då? jo, det har faktiskt varit en ganska skön dag. Inte speciellt hård. Det känns verkligen att det bara är TVÅ veckor kvar till lov. Det är vi glada över. Jag älskar att snön har kommit. Det är så mysigt. Sen kanske det blir lite kallt när man går i Palladium skor men då får man skylla sig själv. Men ni vet man vill ju se bra ut. Haha! Nej det ska egnetligen inte spela så stor roll. Nu har jag tittat lit epå tv och umgåtts med min syster. Nu är det dags för att ta tag i sånt jag måste göra. matte är så tråkigt! Right? Men Molly var lite mer positiv. Nu kör vi!
Dagens:
Bra jobbat Molly!
Oyeea!
Glad tjej går framåt!

Postat av: Daddy Cool

Du är en Excellent tjej!

2011-12-07 @ 11:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0