Tittar framåt.

Skrivet den i Allmänt
Vill verkligen ha lov nu. Men man vet ju att man måste stå ut. Och nu känns det verkligen att det är slutet på terminen. När jag i morses gick utanför dörren och snön låg som ett täcke över vägarna ( och den här gången var det inte slask) förstod man att julen närmare sig. jaja nu tillbaka till vad jag har gjort. Jag har haft en vanlig skoldag skulle man kunna säga. Men jag har alltid tyckt att måndagar har varit den riktigt jobbiga dagen. Men det gick bra idag faktiskt. Tiden gick och det var nog för vi hade inte så hårda lektioner. Så ett + på det. Sen ska vi ju ha prov i morgon... Känns sådär men jag tror ändå att jag kommer klara det rätt bra. Bara jag pallar allt nu så ska det nog inte vara några problem. Så nu blir det till att sätta sig med kemi böckerna och typ rå plugga!
ciao!



Min fina kalender. Tratition!
Dagens!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0