The day!

Skrivet den i Allmänt
Måndagen den 12/12. Det är ett rätt bra datum det. Dagen då? Jo, den var rätt go. Inte så hård. Lite bild,svenska,biologi,matte,spanska och so. Och på so:n var vi på studiebesök på Ulricehamns tiding. Det vi gjorde var att sitta i ett rum och lyssna på en som berättade om typ allting. Så fanns det inte stolar till alla så vissa fick sitta på golvet (Bland annat jag) så jag hade lite ont i rumpan när jag gick hem sen :) Jag tog följe med Emil och han är rätt rolig han! Haha! Kommer hem och vad gör jag då en sån här slaskig dag? Jo, jag gör mat och sen somnar jag... Förvånar mig inte det minsta. Haha! Nu chattar jag med William och retas lite för det är nämligen lucia i morgon och han ska vara med och sjunga:) Håller tummarna för honom. Senare ikväll ska jag träna som vanligt. Så det ser vi fram emot! puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0