Stadens shopping!

Skrivet den i Allmänt
Våran stad är verkligen inte Sveriges bästa shopping. Det klart, det är mysigt att gå runt och bara kika lite och så men utbudet är inte alls så bra. Vi köpte i alla fall lite julklappar. Lite smått och gott. Men jag förstår verkligen om Ulricehamnare åker härifrån när de vill shoppaloss. Vi fixade också lite med julkorten och säsongskort i backen till mig och fannie. Så nu får vi bara hoppas på att snön kommer med. Men nu är jag fullt utrustad i alla fall. Min outfit idag= Rosa mjukisdress. Det är underbart att gå runt i den för på ett sätt känner man sig fin och samtidigt liksom slapp. Perfekt för min del. Så nu ska jag slå in lite paket med och börjar faktiskt bli klar med alla julklappar nu vilket känns jätteskönt! Puss<3
Här är pjäxorna och skidorna jag ska ha. Riktigt nöjd är jag faktiskt!
Fick lite typ julklappar av Nike:)
Vilmas paket... ... Vad kan gömma sig däri? :)
Här har ni dagens.


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0