Söndagsmys!

Skrivet den i Allmänt
Idag har jag spenderat min tid med Emilia. Hon är allt för go. Vi har tatt det lugnt, tittat bilder, spelat spel, och gjort julkort. Vart en riktigt mysig dag verkligen.Att göra julkort kanske inte är riktigt min grej för jag tycker inte om när det blir klabbigt och det blir lätt det när man håller på att limma osv. Men idag var jag tvungen att i alla fall pröva och resultatet blev nog ändå hyfsat bra. Men det var ändå tur att jag hade Emilia som kunde hjälpa till. Nu är det bara tre dagar kvar i skolan och sen slutar vi!! Helt otroligt skönt. Jag behöver verkligen vila nu. Skolan kan jag ta ledigt från hur mycket som helst men nu är det i alla fall mer än två veckor ledigt så jag får vara nöjd. puss<3
Det går bra nu! eller vad säger du Emilia?:)
Rätt bra ändå!
Lycklig över att ha gjort ETT bra kort :)


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0