Snow!

Skrivet den i Allmänt
Wilma, hon är för skön asså. Det var roligt att hon skrev lite idag och jag bara sitter och tittar på. Haha! Kändes konstigt. Men ja det hon skrev stämde ju så. Hade prov idag ju. Gick nog hyfsat bra tror jag. Matte är inte mitt starkaste ämne men det är bara att kämpa på. Annars har skoldagen varit lugn. Och nu är det bara två dagar kvar till helg. Rätt skönt, right? Nu åkte precis Wilma. Vi har vart ute lite. Det var första gången man tog på sig tjocka vinterkläder och hade snöbollskrig för denna vintern. Kändes bra måste jag säga. Hoppas det håller i sig bara. Vi har också pyntat granen idag. Vi är ute i rätt god tid nu. Till skillnad från hur det brukar vara. Så det taggas jul här i huset kan man säga.
Puss<3
Haha!
sötnos!
Ut i snön med dig nu omogna unge!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0