Skutt!

Skrivet den i Allmänt
Jag var ju som sagt på skutt igår. Ida,Elin och Lollo kom vid typ 18 så var vi här och typ körde lite spel och gjorde oss i ordning. Sen gick vi ner så att vi var där till halv åtta ungefär. När vi kom fram stog det kanske 20-30 pers där eller nåt. Och jag lovar nu är jag ärlig. Det var inte alls så mycket folk. Nästan bara sjuor också. Så när vi kommer in sätter vi oss typ direkt på en bänk och ser hur typ en liten klick dansar. Det var verkligen jättetråkigt att det inte blev något riktigt ös. Sen när insläppet var klart var det kanske 170 pers inne eller nåt så det var ju inte så dåligt. Men nästan alla bara satt utmed väggarna. Det var några som försökte dra igång det så jag  hängde med dom och dansa. Det var ändå litre roligt men när man väl gick ur klungan såg man att vi var bara ett fåtal som bjöd till. Jag tänkte liksom Vad gör ni här om ni inte gillar att dansa? Sen kom det igång lite så det blev lite roligare men vi gick efter typ bara en timme för vi kände liksom att det var inte värt att stanna. Så jag vet inte hur det var resten av kvällen men jag var faktiskt inte glatt överraskad av det här. Men men vi får la se hur det blir nästa gång. Jag tyckte ändå det var kul att det hände nåt.
Puss<3
Våran lilla förfest:)
Fiin!
Det går bra nu...
Så här såg jag ut.
Lite suddigt men var det mycket folk? Nej!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0