Näst sista dagen!

Skrivet den i Allmänt
Då kommer min version av dagen. Man märker tydligt att det snart är lov. Alla lärare är på glatt humör och vi har roliga lektioner. Idag har vi pysslat på två av lektionerna och tittat på film två gånger. Så jag kan inte påstå att det är så jobbigt! Det var ju som sagt bolldagen idag. Och det innebär att alla nior möts i Volleyboll. Så varje hål vi hade tillbringades i Idrottshallen. Jag tyckte nartuligtvis det var jätteroligt att se william! Men tyvärr gick det inte jättebra för hans lag men aja det såg riktgit roligt ut i alla fall. Så har jag också köpt biljätt till skuttet i morgon. Jag vet inte om jag kommer vara där hela kvällen men en stund i alla fall. Hoppas på lite skoj i alla fall. Så var jag med Wilma innan som ni säkert fatta. Den underbaraungen. Så har jag tränat med. Idag var jag typ en "lallare". Jag var trött i kroppen hade ont i armen och allt bara var segt. Men spelade inte helt kasst som tur var så det var en rolig timme det med. Nu blir det till att plugga till provet i morgon. yess......Kul! Det sista nu kör vi. Puss<3
Någon lekte med min mobil under lektionen. Då får man tillbaks!
Nu kommer lite bilder från volleybollen. Jag är inte mästerfotograf men aja!
Min favorit!
råka komma på zoomknappen igen. kanske var det med flit:) Hihi!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0