Mitt senaste dygn!

Skrivet den i Allmänt
Nu har jag landat i min säng. Haft fullt upp kan man säga. Från igår till idag har det hänt mycket. Har inte jättemycket att säga om skolan. Den var som den brukar. Sen åkte jag hem packade och åt sen kom några och hämta mig. Så åkte vi till Göteborg då. När vi kommer dit skulle vi hämta några som hade åkt med tåg det var bara det att det var ju typ halft storm och det regnade sjukt mycket så deras tåg blev en och en halvtimme försent. Så vi fick sitta där och vänta. När dom väl kom åkte vi och åt. Vi åkte sen hem till en familj som vi skulle bo hos. Dom är verkligen jättesnälla. Vi var sju tjejer som kom inrusande i deras hem men det var ingen fara för dom. Vi somnade runt tio för vi skulle nämligen upp klockan halv sju idag. Vi tränade från 8-10, åt och sen skjutsade Murre mig till stationen så satte jag mig på bussen hem. Allt flöt på som det ska och jag var hemma någon gång runt halv tre. Vad hände då? Jo, jag mamma och Fannie åkte till Gällstad för att shoppa lite. Julklappar och sånt. Så nu är jag hemma. Så på gullrisvägen händer det nog inte så mycket ikväll. Blir nog en myspys kväll tror jag. Så nu fick ni en lång text om mitt senaste dygn. puss<3
Har tyvärr inte så mycket bilder från träningar och sånt men ni få rlite annat istället :)
Dagens!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0