Lördagsös!

Skrivet den i Allmänt
Var ju som sagt hos Vilma. Och det var riktigt roligt. Vi var först på kallbadhuset och badade i sjön. Det var hur kallt som helst kan jag säga men man ville ju ändå pröva. Så hade vi lite ansiktmask och man såg verkligen ut som ett monster. Så åkte vi hem till henne åt gott och skrattade mycket. Så det var en lyckad kväll. När jag kom hem var jag lite halft rädd. För det var nnämligen så att jag skulle vara själv. För mamma och pappa var på fest. Och i vårat stora hus så knäpper det mycket och man hör olika ljud, men så är det alltid bara det att man tänker inte på det när alla är hemma. Men jag la mig på soffan satte på solsidan och satt vi datan. Sen så ringde jag William för jag kände mig ensam så pratade jag med han och Joel i en timme och en halv timme. Så då var jag inte rädd längre. Haha! Lite knas är jag men aja. Sen när jag väl hade lagt på och slutat prata med dom kom mamma och pappa hem så då var det ingen fara längre. Så jag överlevde ändå. Haha! Tur det. Så min lördag var grym! puss<3
Nu har ni fått en liten inblick från min kväll igår! Jag vill tacka alla som gjorde den grym!
(om man ska prata i telefon ska man sitta upp annars råkar man avbryta samtalet) HAHA! Om man är så klantig som jag!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0