Lördag!

Skrivet den i Allmänt
Äntligen lördag. Har längtat. Just nu sitter jag uppe på väktarecarlsväg hos mina kusiner. Vi ska nämligen sova här i natt för att mamma och pappa ska bort. Så det kommer bli en toppen kväll. Min dag annars har varit väldigt lugn. Sov ju över med William och han var hos mig idag till ungefär ett. Sen drog jag upp och spela tennis med Elin. Blev rätt mycket snackat men vi spela också. Så skönt att vara med henne för hon förstår mig verkligen och vi kan verkligen prata om allt. Så blev det lite bad för min del också. Så skönt när det blåser kallt att hoppa i en varm pool. Så min dag har varit grym. Nu ska jag nog sätta mig och plugga lite. Behöver verkligen det. Ha det bra!
puss<3



Inga roliga bilder men aja!


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0