livet rullar på som det ska det går bra nu....

Skrivet den i Allmänt
Jag är så sjukt glad. Över allt typ. Skolan är inte alls speciellt jobbig. Nu är det bara en vecka kvar sen slutar vi. Helt galet skönt. Kärlekslivet är riktigt bra. Så lycklig är jag. Så nu är det bara att köra och titta framåt. Har haft riktigt goda skratt idag! Mina vänner är allt för sköna. Vi driver med varandra, skrattar åt varandra. Men menar absolut inget illa. Så allt är toppen idag. Jag gjorde ju säkert bort mig ett antal gånger. Pratar lite för högt ibland och så vidare men just idag spelade det ingen roll. Jag är nog lite smått galen av mig. Nu är jag med dom två skrattglada typerna, Elin och Ida. Snart kommer även Vilma. Vi ska snart baka lite tror jag och mysa. Puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0