Linn

Skrivet den i Allmänt
Fick lite mer frågor. Alltid roligt! Så Linn nu ska du få svar på dina frågor:)

1. Hur lång är du?-Jag är 163(mätte mig idag) :)
2. Favoritgodis?- Det är lite blandat men jag gillar surt godis.
3.Favvolåt?- Lyssnar på mycket blandat men älskar Avicii, så jag lyssnar mycket på honom!
4.Kända bloggar du läser?- Jag läser bland annat Blondinbella, Paow, Kenza, Kissie med mera!
5. Är du bortskämd?- Det är inte en lätt fråga att svara på men jag kanske är lite bortskämd men jag får också hjälpa till mycket med allt möjligt. Det är lite svårt att förklara hur vi har det i min familj men ungefär så är det.
Hoppas du fick svar på det du ville, kommentera bara igen om du undrar något mer, Kraam!

Postat av: DaddyCool

Din pappa brukar väl säga att han gärna skämmer bort Dig så länge Du inte blir en bortskämd unge!

2011-12-13 @ 10:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0