Kväll i stil!

Skrivet den i Allmänt
Då har hela julhelgen verkligen gått. Nästan. Vårat julfirande är i alla fall över. Vi hade lite lillejul eller vad man ska säga med våra kära grannar. Vi tillbringade eftermiddagen och kvällen tillsammans typ. vi var först här och badade och myste. Sen kom vi ner till dom senare för middag. Så blev det de så kallade "sociala spelet" alla prata i mun på varandra som vanligt när vi träffas. Så det var riktigt trevligt ikväll måste jag säga. Blev även lite Glee för min del. Orkade inte höra dom vuxnas tjattrande. Och de små sov så jag fick en trevlig stund med Glee-Club också. Sov gott nu! puss<3
Jag körde på röda läppar idag. Var så grymt nöjd med det så jag var bara tvungen att ta massor med bilder.
Vet inte om jag ska köra på röda läppar i framtiden men passade bra idag!
Så vill jag passa på att tacka Matlo för kommentaren! Jättegulligt skrivit av dig. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn Kom ihåg mig?
Epost
Blogg

RSS 2.0